B2Base pro Seyfor

Agentura/organizace: Fraternity
Datum realizace: 07/2021 – 11/2022
Klient: Seyfor, a. s.
Kategorie:

Představení projektu

Divize Infor společnosti Seyfor (https://www.seyfor.com/cs-cz/infor) implementuje rozsáhlé podnikové systémy pro průmyslovou výrobu.
Složitost případu spočívá v tom, že většina firem právě teď ERP systém nepotřebuje. Obnovují ho v průměru jednou za 10 až 20 let. A tyto firmy si nevyberou systém, který neznají.
Cílem kampaně tak je dlouhodobě brandově působit na vedoucí pracovníky z úseků výroby, financí, logistiky a obchodu. Ti všichni systém používají na každodenní bázi a vstupují do rozhodovacího procesu nákupu. Jediná zakázka pak znamená tržby ve výši jednotek až desítek milionů korun.

Zvolená taktika/přístup

Společně s klientem jsme vydefinovali jmenný seznam 247 potenciálních klientů z oblastí strojírenství, automotive, leteckého i obranného průmyslu.
Pro cílení jsme využili námi vyvinutý nástroj B2Base (https://www.fraternity.cz/b2base), díky kterému zasáhneme reklamou pouze konkrétní kanceláře na základě identifikace jejich internetového připojení. Pracovníci vybraných společností tak vidí bannery a videa s vysokou frekvencí napříč internetem, což vytváří dojem obrovské kampaně, i když efektivně cílíme jen na vybrané společnosti.
Plochy pak optimalizujeme za účelem maximalizace brand exposure, tedy co největší plochy s co nejdelším časem viditelného zobrazení. Nejčastěji na doménách idnes.cz, seznam.cz, aktualne.cz a další velké zpravodajské weby.
Kampaně běží již třetím rokem ve vlnách dle sezónnosti klienta. Vzhledem k vyšší frekvenci a opakovanému běhu kampaní si dáváme záležet na obměně kreativ, abychom se vyhnuli efektu bannerové slepoty. Začali jsme obecným představením značky a produktu, navázali prezentací konkurenčních výhod systému Infor, následně jsme cíleným firmám ukazovali Infor ve spojení s velkými referencemi. Mezitím je zveme na konferenci nebo motivujeme ke stažení ebooku. Sdělení je vždy přizpůsobeno konkrétnímu segmentu na míru. Firmám z leteckého/obranného/automotive průmyslu ukazujeme odpovídající výhody a reference.

Hodnocení efektivity

Náklady na kampaně včetně práce, médií i technologického nákupu byly od startu první vlny 250 000 Kč.
Celkově jsme za tu dobu nakoupili 1 391 227 zobrazení reklamy s průměrnou vizibilitou 51 % a průměrnou délkou viditelného zobrazení 30 vteřin. Pracovníci vybraných firem tak měli bannery vyrenderované ve viditelné části obrazovky kumulativně 5 867 hodin, tedy téměř 244 dnů čistého času.
Ze zacílených 247 firem přišlo 1 291 prokliků, které byly doměřeny ke 117 firmám ze seznamu, tedy ze 47 % cílených společností se někdo proklikl. U 36 z těchto firem byl doměřený silný zájem v podobě stažení dokumentů nebo registrace demoverze.
U 10 společností už je klient v pokročilé fázi obchodních jednání, kdy se analyzují firemní procesy a připravuje nabídka konkrétního řešení implementace.

Popis úspěchů aktivity z pohledu přihlašovatele a klienta

Každá zakázka je v řádech milionů korun a každá zaplatí kampaň několikrát. Klient jich už mám rozjednaných 10. Proto pokračujeme v dalších vlnách kampaně.
Po úspěchu Inforu jsme se pustili do propagace dalších systémů od Seyforu.

Odkaz na přílohy ke stažení