Jaké B2B kampaně oceňují ve světě: SEKISUI Europe B.V. od wob

Zdroj: wob

Společnost Sekisui, japonská společnost působící dlouhodobě také na Evropském trhu, se zaměřuje na efektivní využití plastů a špičkové výrobky pro mnoho odvětví stavebnický a dopravní, ale také farmaceutický průmysl. Nový web a vizuál firmy vytvořený agenturou wob získal v roce 2021 cenu Golden Bee v kategorii Best Brand Strategy Campaign.
Německá agentura wob dostala za úkol vytvořit pro společnost SEKISUI Europe B.V. nové webové stránky a podílet se na vybudování nové image firmy, která by odrážela důraz na inovace a technologie, ale také na trvale udržitelná řešení, což je v oboru výroby plastů aktuálně rezonující téma.
Není to poprvé, co byl pro návrh vizuálu japonské high-tech firmy využit symbol japonské vlajky. Japonská státní vlajka byla navržena před 160 lety a jako by její tvůrci vycházeli z moderních designérských principů – je esteticky dokonalá, čistá a distinktivní, navíc vycházející z národních tradic a vystihující přezdívku „Země vycházejícího slunce“. Ideální inspirace pro tvorbu vizuálů.


Experti z agentury wob nicméně tento symbol využili zvláště kreativně. Červený kruh se stává „hot pointem“ evokujícím zaměření, koncentraci na důležité hodnoty. Na inovace, na kvalitu a samozřejmě také na životní prostředí.
Strategická kampaň SEKISUI dále využívala japonské motivy a dávala je do srovnání s typicky evropskými prvky. Na atraktivních posterech tak zákazníci mohli vidět prolnutí japonského čaje s cappuccinem nebo Eiffelovu věž ve stylu origami.
Hravá a přitom výstižná kampaň zaujala. A agentura wob si po zásluze odnesla z galavečera Golden Bees cenu za nejlepší strategickou kampaň.