Statečným srdcem a dalšími velkolepými historickými filmy se inspirovala agentura True při plánování online kampaně pro společnost Acora. Jedná se o poskytovatele firemních bezpečnostních řešení pro IT. Kampaň uspěla na dvou frontách: zvýšila povědomí o brandu a získala mnoho nových leadů.
„Death to the SLA positions“, tedy smrt service-level dohodám o úrovni poskytovaných služeb, to je klíčové motto ambiciózní kampaně. Hlavní hrdina reklamy hlásá, že chce „ukončit léta tyranie service-level dohod, které ignorují byznysové požadavky zákazníků.“ SLA je podle kampaně něco, kvůli čemu IT oddělení firem musí věnovat maximální pozornost špatným prioritám. Díky firmě Acora je možné tyto procedury outsourcovat a v ušetřeném čase se věnovat službám pro klienty.

Zástupci úspěšné firmy, právníci, vedoucí a účetní, tentokrát nejsou představeni v šedavé zasedačce u stolu, ale na bitevním poli. Jsou semknutí a odhodlaní. Této prezentaci nechybí humor, je srozumitelná a hlavně: je originální. Dvouminutové video nabízí bezpočet možností pro vytvoření „memů“ a krátkých gifů, které Acora používá ve své prezentaci na webu a na sociálních sítích. Neohrožení bojovníci, kteří přes své perfektně střižené obleky navlékli brnění, se stali výrazným symbolem, díky kterým je značka Acora snadno identifikovatelná.
V prvních 4 měsících od rozeběhnutí kampaně se zvýšilo vyhledávání značky Acora o 140 %. Kampaň byla oceněna v soutěži BBN Golden Bee Awards 2022 cenou pro Nejkreativnější kampaň.
Zdroj: web agentury True, BBN