Golden Bee 2022. Včely se tentokrát slétly do krásného zámku u Paříže

Château des Prés d’Ecoublay. Už jen ta slova navodí dojem přepychu, lesku a třpytu. Určitě si k tomu domyslíte vybranou společnost a pokrmy a pití, které hladí jazyk.
A opravdu tomu tak je. Rezidence nacházející se asi 40 minut cesty od Paříže je postavena v samém srdci 18hektarového parku. Právě zde se lidé z BBN rozhodli zorganizovat letošní The World’s B2B Agency Conference. Konala se o víkendu 22. a 23. října.
Konečně osobní setkání po 3 ročnících Zoom konferencí
Předchozí 3 ročníky se konaly přes Zoom, proto se to pořadatelé rozhodli letos účastníkům vynahradit. Zámek u Paříže byl nádherným místem pro takovouto akci. A setkali se zde zástupci agentur z celého světa. Byly prezentovány zajímavé case studies, sdílelo se spoustu kreativních nápadů, vytvořily se zárodky nových cenných spoluprací.
A také se rekapitulovalo. Opět se ke slovu dostaly Zlaté včely, tedy Golden Bees. Jde o ceny za nejlepší práce BBN agentur za předchozí kalendářní rok. Loni to kolem agentury Marco zvláště bzučelo. Do Česka putovala 1. cena za soutěž o nejlepší realizace v kategorii Best use of social media a 2. místo v soutěži Best use of direct marketing.
Markéta Břundová se podílela na týmovém úspěchu
Letos agentura Marco BBN získala řadu nominací, ale porota většinou dala přednost jiným projektům. Úplně s prázdnou ale lidé z Marca domů nejeli. Na Zlaté včelce pro projekt BBN Next Gen pro nejlepší tým se totiž podílela Markéta Břundová. Ocenění získala Markéta společně s kolegyněmi z jiných agentur: Giuliou Simoni ze Švýcarska, Liz Roberts z USA a Shriti Suvarnou z Německa.
Dalším velkým bodem víkendového programu bylo setkání lidí z agentury Marco BBN se zástupci ContentPlus l BBN Hungary a STOICA.CO. Maďarská a rumunská agentura s českým Marcem intenzivně spolupracují v rámci projektu rozšiřování působení BBN do zemí střední a východní Evropy.
Víkend tedy uplynul jako voda. Nezbývá, než se těšit na další rok!