10 důvodů, proč jít na B2B konferenci 22. 11. 2022
I když je prázdný, budí Paspův sál v Praze na Smíchově pozornost. Tento jedinečný prostor oslaví příští rok už 150 let existence. Za tu dobu 300 m2 velký sál hostil řadu významných společenských událostí. Ideální místo konání pro B2B konferenci, která se uskuteční v úterý 22. listopadu. Je určena pro všechny majitele, CEO, markeťáky a obchoďáky firem, kteří působí na B2B trhu. Uvádíme 10 pádných důvodů, proč byste na ní neměli chybět ani Vy.
-
Jde o první B2B konferenci v ČR
Ne, že by tuzemští zájemci neměli v minulosti možnost účastnit se akce podobného formátu. Za zmínku stojí online konference o budoucnosti B2B marketingu FACE (of) THE FUTURE, kterou pořádala agentura BBN a na kterou jsme vás na začátku tohoto roku zvali. Zde ale jde o první českou B2B konferenci pro lidi z B2B marketingu a obchodu, na kterou se můžete osobně dostavit.
-
Konečně propojení dvou klíčových disciplín: obchodu a marketingu
Odvětví obchodu a marketingu by měly být většinou na stejné lodi. Kdo ale na B2B už nějaký ten pátek působí, ten ví, že to mezi těmito tábory občas skřípe. Často se v byznyse říká: obchod firmě peníze vydělává, marketing je utrácí. Na této konferenci ale lidé z B2B marketingu a obchodu najdou společnou řeč a zjistí, jak se díky kvalitní spolupráci mohou posunout k lepším výsledkům.
-
Uslyšíte zajímavé řečníky, kteří mají pod palcem tuzemský trh
Jan Řezáč, CEO společnosti House of Řezáč, si připravil prezentaci pod názvem Web nikdy nestačí, ani v B2B. Ze školícího centra Každý Prodává se dostaví Jan Laibl, jenž představí Cestu zákazníka, která zvyšuje obchodní výsledky. Hana Křenková společně s Tomem Fridrichem z COO ADison Vás přesvědčí, že PR byznys nedělá, PR dělá prostředí, ve kterém jde byznys dělat.
Program B2B konference dohromady skládají Lukáš Smelík a Lucie Zaki. Lucie je zakladatelkou platformy #vsichnizB2B, Lukáš dal dohromady komunitu #vseoprumyslu. Na kompletní seznam hostů se můžete podívat zde.
-
Setkáte se s Richardem Parsonsem
Ten nejzajímavější host konference přijede z Velké Británie. Pozvánku přijal Richard Parsons, spoluzakladatel B2B reklamní agentury True a muž s 30letými zkušenostmi v B2B byznysu. Je držitelem prestižní ceny Grand Prix B2B Marketing Awards. Prezentace Richarda Parsonse nese název The five principles of growth in B2B together with his own research and case examples of effective B2B advertising.
-
Nebudete jen pasivně poslouchat, připravená jsou i praktická cvičení
Vedle prezentací se můžete těšit i na interaktivní cvičení. Jedno si připravil Martin Bednář, trenér prodeje SalesKick.cz. Dozvíte se v něm, Jak internet mění prodej ve 21. století.
-
Můžete se těšit i na case studies
Je vždycky užitečné se dozvědět, co kde udělali a jak jim to zafungovalo. Jednu z case studies představí ředitel agentury Marco BBN Pavel Marek. Na svůj příspěvek Jak na generování leadů pro B2B značku pomocí multikanálové digitální komunikace nebude Pavel Marek sám. Doprovodí jej muž, v jehož firmě byl úspěšný projekt realizován – Tomáš Bursík z Business Lease Czech Republic.
-
Konečně se dozvíte, jak na ten LinkedIn
LinkedIn je mocný komunikační nástroj, ale mnozí netuší, jak jej správně uchopit. Největší světové profesní síti bude na B2B konferenci věnován zvláštní prostor. Přichystána je panelová diskuze s největšími českými autoritami, které se LinkedInu věnují.
-
Networking aneb lepší dorazit MHD
Konference takového formátu je skvělou příležitostí získat cenné kontakty. Networkingové odpoledne se ponese v příjemné uvolněné atmosféře. K tomu pomůže i vynikající pivo nebo víno, obojí pochopitelně zdarma. Neprohloupí, kdo si udělá místo v diáři i na večer. Na networking totiž navazuje večerní neformální setkání #B2B_PIVO, které se bude konat v restauraci Potrefená husa Na Verandách. Občerstvení je stále v ceně vstupu. A možná bude i tombola!
-
Záznam? Bude
Tolik zajímavých příspěvků a podnětů během jednoho dne není jednoduché vstřebat. Naštěstí dostávají všichni účastníci konference automaticky záznam zdarma. Z pohodlí domova si můžete přehrát ty nejzajímavější prezentace.
A kdo by měl o konferenci zájem, ale nemůže na ní být přítomný fyzicky, pro něj je zde možnost zakoupit on-line vstupenku. Její součástí je přístup do eventové aplikace, záznam a k tomu ještě drobné překvapení.
-
Vstup můžete dostat zcela zdarma!
Chcete získat vstupenky na tuto skvělou akci bezplatně? Agentura Marco BBN otevírá soutěž o 3 vstupenky zdarma! Ozvěte se nám na náš mail praha@marco.eu a napište, proč bychom měli věnovat vstupenku právě Vám. Z došlých odpovědí vybereme 3 nejzajímavější. Jejich autoři budou na B2B konferenci 22. listopadu 2022 našimi hosty!